Innowacyjne rozwiązanie od Zary

Zara wprowadziła do 120 sklepów na całym świecie aplikację ZARA AR. W Polsce dostępna jest w sklepie przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. ZARA Augmented Reality to aplikacja stworzona przez dyrektor kreatywną Ezrę Petronio, opracowana razem z francuską firmą HOLOOH oraz INRIA. Wystarczy ściągnąć aplikację na smartfona. Można ją aktywować na witrynach, podestach oraz paczkach z zamówieniami online. Po nakierowaniu telefonu na znak graficzny umieszczony na tych elementach na ekranie pojawiają się modelki Léa Julian i Fran Summers w scenach trwających od 7 do 12 sekund. Na planie zdjęciowym o powierzchni 170 m2 nagrano 12 różnych, dynamicznych hologramów przy użyciu 68 kamer. Modelki pozują, poruszają się i rozmawiają podczas prezentowania kolekcji Studio w realistyczny sposób dostosowany do każdej scenerii. Prezentowane stylizacje można kupić poprzez aplikację ZARA.