Radical – rośnie popularność, zmienia się wygląd

Po wygranym przetargu firma Czteryczwarte Brand Design stworzyła nowy wizerunek linii produktów do pielęgnacji włosów Radical. Efekty przeprowadzonego w 2018 roku redesignu można już zobaczyć na półkach drogerii.

Radical to od dawna flagowa marka firmy Farmona. Cieszące się popularnością kosmetyki do włosów cenione są za skład, w którym ważne miejsce zajmują ekstrakty roślinne. Redesign miał na celu wzmocnienie wybranych aspektów marki, dotychczas pozycjonowanej jako ziołowa. Szczególnie istotne okazało się podkreślenie jakości i skuteczności produktów, tak by ich strona wizualna współgrała z hasłem „Radykalnie wzmacnia włosy”.

Projektanci z Czteryczwarte stanęli przed zadaniem pogodzenia świata naturalności ze światem kosmetyków nowoczesnych, specjalistycznych, gwarantujących deklarowane efekty.

– Udało nam się udowodnić, że produkty z dodatkiem naturalnych składników nie muszą być nijakie. Poprzez stronę wizualną możemy budować ich profesjonalny charakter, i właśnie takich rozwiązań poszukiwaliśmy. Zależało nam na znaczącej poprawie postrzeganej jakości, ale także wyróżnieniu marki na półce, co dzięki wdrożonym już nowym projektom jest z pewnością możliwe – powiedziała Natalia Załęska, account executive w Czteryczwarte Brand Design.

Prace objęły szerokie portfolio produktów: szampony, odżywki, szampony suche, maski, mgiełki. Redesign przeprowadzony przez Czteryczwarte wiązał się z szeregiem zmian, w tym dostosowaniem grafiki do nowej butelki i liftingiem logotypu.