Niebawem otwarcie 26 sklepu z bielizną Etam

Wywodząca się z Francji marka Etam to jeden z europejskich liderów w branży bielizny damskiej. Etam jest ekspertem w dziedzinie bielizny dziennej. Przemawia za tym 100 lat doświadczenia w modzie, wzornictwie „made in France”, technice i innowacji. W ostatnich latach firma intensywnie pracuje również na rozwojem linii ubrań i akcesoriów sportowych Be+, oferując swoim klientkom również edycje limitowane, jak ekskluzywne modele obuwia sportowego opracowanego we współpracy z inną, francuską ikoną Le Coq Sportif.

Salon w Złotych Tarasach to kolejny flagowy salon Etam w Warszawie. Przez 11 lat intensywnego rozwoju na polskim rynku, udało nam się pozyskać wierne grono klientek, które doceniają jakość naszych produktów oraz wzornictwo zgodne z obowiązującymi trendami w modzie. Klientka Etam to kobieta wymagająca, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę oraz dbamy o rozwój sieci w kluczowych centrach handlowych w Polsce – mówi Bartosz Łuczak, Country Manager Etam Poland Sp. z o.o.

Naszym nadrzędnym celem jako specjalistów na rynku nieruchomości handlowych jest reprezentowanie klientów i umiejętne dobieranie lokalizacji. Złote Tarasy to jedna z najbardziej znanych i reprezentacyjnych warszawskich galerii handlowych. Natomiast rosnące zainteresowanie produktami grupy Etam świadczy o popularności tej marki w Polsce. Mariaż obu podmiotów z pewnością będzie korzystny dla każdej ze stron – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.